

Rezsiköltség térítése veszélyhelyzet után
Tisztelt Szakértő! A veszélyhelyzet május 31-i megszűnése után továbbra is adható a távmunkában (home officeban) dolgozó munkavállalóknak a rezsiköltség-térítés? Kérdésem, hogy a munkáltatónak igazolást kell bekérni havonta a dolgozójától a tényleges havi rezsiköltségéről? Mi fogadható el igazolásnak (számlamásolat), illetve a tényleges költségének mekkora részét lehet megtéríteni? Pl. ha a lakásában végzi a napi 8 órás tevékenységét, akkor a havi rezsiszámlák (internet, fűtés, áram) 8/24, azaz 33 százalékát elszámolhatja költségként? Ha ez a dolgozó másik 2 vagy 3 családtaggal él együtt, akkor hogyan számolható ki a munkavégzésre eső költség? Lehet-e átalányt fizetni, hogy ne kelljen minden hónapban számolgatni? Köszönöm válaszát!
Szakértőnk válaszát csak előfizetőink olvashatják belépést követően. Amennyiben még nincs előfizetése, ezen az oldalon részletes információt tudhat meg választható előfizetési csomagjainkról.